Malzeme tedariki ve ofis yönetimi gibi idari süreçleri tek bir platformda entegre bir şekilde yönetin, işletmenizin yönetimini kolaylaştırın ve rahat edin.
Ofis yönetimi, insan kaynakları, taşımacılık ve lojistik gibi geniş bir yelpazeyi kapsayan uygulama sayesinde işletmenizdeki her bir detayı titizlikle yönetin.
Demirbaşlarınızı kayıt altına alarak zimmet geçmişini görüntüleyin.
Araçlarınızı kayıt altında tutun. Araçlarınızın muayene durumlarını, periyodik bakım ve diğer masraflarını yönetin.
Araç servis uygulaması ile periyodik bakım, detaylı temizlik, lastik değişimi, hasar/kaza ve diğer işlemleri kayıt altında tutun.
Ziyaretçi ve arama bilgilerini kaydedin, müşteri ve personel analizlerini inceleyin.
Sigorta şirketleri, acenteler, prim tanımları, sigorta tipleri, kategorileri tanımlarınızı gerçekleştirerek poliçe takibinizi basitçe yapın.
Bilgisayarlar, yazıcılar ve diğer ofis ekipmanlarını yönetin. Teknik destek sağlama veya dış kaynak hizmetlerini sağlayın.
İş sağlığı ve güvenliği standartlarının uygulanması ve denetlenmesini sağlayın.
Bütçe ve kaynak yönetimi kolaylıkla yapın, performansınız ölçün ve raporlayın.
Evet. Demirbaşın şu an hangi personele zimmetli olduğunu görebileceğiniz gibi geçmişte zimmetlenen personellere ve tarih bilgilerine ulaşabilirsiniz.
Kalan süre ve kalan kilometre bilgilerine ulaşarak takip edebilirsiniz.