İş Takibi

Arızaların ve Şikayetlerin Takibi Properta İle Son Derece Basit Hale Geliyor!

Konut sakinlerinin taleplerini ve şikayetlerini basitçe alarak hızlı bir şekilde çözüm sağlayın.
İşte faydalanabileceğiniz özelliklerden bazıları ;

  • Arıza ve Öneri Bildirimi

    Sakinler daire içi ve ortak alanlara ait arıza, öneri, şikayet bildirimlerini basitçe yapabilirler.

  • Arıza ve Öneri Takibi

    Sakinlerden gelen her türlü istek, arıza, şikayet ve önerileri kolaylıkla yönetebilirsiniz.

  • Birim Bazlı İş Takibi

    Belirli departmanlara ve kişilere göre talep oluşturabilir ve yönlendirebilirsiniz.

  • Kayda Görsel ve Mesaj Ekleme

    Taleplere veya gelen yanıtlara fotoğraf ve mesaj ekleyebilme özelliğini kullanabilirsiniz.

Arıza ve Öneri Bildirimi

İş Takibi Süreçlerinizi Verimli Hale Getirin

İşleri önceliklerin, takip edin, talep geçmişini görüntüleyin. Personel performans kontrolünüzü sağlayın.

Önceliklendirme

Önceliklendirme

Tüm işler ve kayıtların öncelik sıralamalarında değişiklik yapın.

Durum Takibi

Durum Takibi

Oluşturulan tüm taleplerin anlık işlem durumları ve kayıt aşamalarını takip edin.

Talep Geçmişi Görüntüleme

Talep Geçmişi Görüntüleme

Kayıtlarının geçmiş işlem detaylarını görüntüleyin.

Performans Kontrolü

Performans Kontrolü

Talepleri karşılayan personellerin iş performans kontrolünü ve değerlendirmesini yapın.

Sık Sorulan Sorular
  • İş Takibi neden önemli ?

    Site sakinleriniz yönetim ofisinize gelmeden taleplerini basitçe mobil uygulama veya web sitesinden iletmeleri ve süreci de oradan takip edebilmeleri açısından önem arz etmektedir.