Konut sakinlerinin taleplerini ve şikayetlerini basitçe alarak hızlı bir şekilde çözüm sağlayın.
İşte faydalanabileceğiniz özelliklerden bazıları ;
Sakinler daire içi ve ortak alanlara ait arıza, öneri, şikayet bildirimlerini basitçe yapabilirler.
Sakinlerden gelen her türlü istek, arıza, şikayet ve önerileri kolaylıkla yönetebilirsiniz.
Belirli departmanlara ve kişilere göre talep oluşturabilir ve yönlendirebilirsiniz.
Taleplere veya gelen yanıtlara fotoğraf ve mesaj ekleyebilme özelliğini kullanabilirsiniz.
İşleri önceliklerin, takip edin, talep geçmişini görüntüleyin. Personel performans kontrolünüzü sağlayın.
Tüm işler ve kayıtların öncelik sıralamalarında değişiklik yapın.
Oluşturulan tüm taleplerin anlık işlem durumları ve kayıt aşamalarını takip edin.
Kayıtlarının geçmiş işlem detaylarını görüntüleyin.
Talepleri karşılayan personellerin iş performans kontrolünü ve değerlendirmesini yapın.
Site sakinleriniz yönetim ofisinize gelmeden taleplerini basitçe mobil uygulama veya web sitesinden iletmeleri ve süreci de oradan takip edebilmeleri açısından önem arz etmektedir.