CRM sistemlerinde kişi ve daire kayıtlarını tutmanın kolaylıklarından bazıları:
Yeni kişi veya daire bilgilerini girmek için form tabanlı bir arayüz sunulur. Bu formlar, gerekli bilgilerin düzenli bir şekilde girilmesini sağlar.
İhtiyaçlarına göre özelleştirin. Bu sayede, farklı tipte bilgileri (örneğin, kişinin doğum tarihi, aile bilgileri vs.) kolayca kaydedin.
Kişilerle daireleri veya diğer ilişkili bilgileri bağlantılı bir şekilde tutun. Örneğin, bir kişinin hangi daireyle ilişkili olduğunu veya bir dairenin hangi kişilere ait olduğunu görüntüleyin.
Kayıtlar arasında hızlıca arama yapın ve istediğiniz bilgilere kolayca erişin. Veriye ulaşımı hızlandırın ve iş süreçlerinizi daha verimli hale getirin.
Dilediğiniz kadar kişi ve daire kaydı oluşturabilirsiniz.
Kişi kayıtlarınız detaylı bilgileri girebileceğiniz şekilde kurgulanmıştır.