Kişi & Daire Kayıtları (CRM)

Kullanıcı Dostu Arayüzler ile Kişi ve Daire Kayıtlarını Tutmak Çok Kolay!

CRM sistemlerinde kişi ve daire kayıtlarını tutmanın kolaylıklarından bazıları:​

  • Kolay Veri Girişi

    Yeni kişi veya daire bilgilerini girmek için form tabanlı bir arayüz sunulur. Bu formlar, gerekli bilgilerin düzenli bir şekilde girilmesini sağlar.

  • Özelleştirilebilir Alanlar

    İhtiyaçlarına göre özelleştirin. Bu sayede, farklı tipte bilgileri (örneğin, kişinin doğum tarihi, aile bilgileri vs.) kolayca kaydedin.

  • İlişkilendirme ve Bağlantılar

    Kişilerle daireleri veya diğer ilişkili bilgileri bağlantılı bir şekilde tutun. Örneğin, bir kişinin hangi daireyle ilişkili olduğunu veya bir dairenin hangi kişilere ait olduğunu görüntüleyin.

  • Hızlı Erişim ve Arama

    Kayıtlar arasında hızlıca arama yapın ve istediğiniz bilgilere kolayca erişin. Veriye ulaşımı hızlandırın ve iş süreçlerinizi daha verimli hale getirin.

Kolay Veri Girişi
Sık Sorulan Sorular
  • Kişi veya daire kayıt sayısında bir sınır bulunuyor mu ?

    Dilediğiniz kadar kişi ve daire kaydı oluşturabilirsiniz.

  • Kişi kayıtlarında detaylı bilgi girebilir miyim ?

    Kişi kayıtlarınız detaylı bilgileri girebileceğiniz şekilde kurgulanmıştır.