Kurum içi mesajlaşma sistemiyle iletişim kurun, posta kutusu özelliğiyle tüm e-posta hesaplarınızı tek bir yerden yönetin ve forum üzerinden fikirlerinizi tartışın.
Personel duyurularına, doğum günleri kutlamalarına, yeni katılımlara ve ayrılmalar listesine erişin. Terfileri ve atamaları yönetin ve organizasyon şemasını oluşturun.
Notlar, doküman yönetimi, öneri ve şikayetler, hatırlatmalar ve danışma başvuruları gibi araçları kullanarak verimliliğinizi artırın.
Properta'nın verimlilik için sunduğu hizmetlerden biri olan İntranet uygulamalarından faydalanın.
Hatırlatmalar uygulaması yaşanabilecek aksaklıkların önüne geçin.
Takvim uygulaması ile aktiviteler, görevler, destek kayıt, ziyaretler, seyahat ve toplantılar uygulamalarında eklediğiniz kayıtları kolayca takip edin.
Toplantılarını yönetin. Periyodik toplantılar oluşturun ve toplantı gündem ve kararlarını kayıt altına alın.
Gelen, giden, ortak dokümanları kategorilendirerek kayıt altına alın. Evrak karmaşasından kurtulun.
Kişisel veya ortak kullanım modlarına göre, Notlar uygulaması ile verimliliğinizi arttırın.
Aktiviteler uygulaması ile personellerinizin çalışmalarınızı takip edin. Verimliliğinizi arttırın.